Notícies del lloc

07/10/2021

Un any més obrim el programa VOOL ( Voluntariat en òptica i optometria) : els estudiants d’optometria de la FOOT podeu participar en el programa de voluntariat gestionat per el CCD i el CUV en activitats de l’àmbit de l'optometria, amb entitats que organitzen cribratges i revisions visuals a poblacions en situació de vulnerabilitat.

24/09/2021

Les 6es Jornades Internacionals de la SEEBV se celebraran a Màlaga, a l'Il·lustre Col·legi Oficial de Metges, els dies 22, 23 i 24 d'octubre de 2021 i es podran seguir online.

24/09/2021

Es necessita optometrista per participar a la campanya de cirurgia de cataractes a Burkina Fasso i col.laborar en el projecta d'optometria en curs

24/09/2021

Des d’aquest mes de setembre i fins a final d’any, en el Centre Universitari de la Visió (CUV) trobaràs les imatges guanyadores dels concursos fotogràfics que es van fer en motiu de la celebració del Dia Internacional de la Llum, i en els que la FOOT era la organitzadora de l’Acte Central que es va fer a nivell espanyol.

07/07/2021

Noves beques d'aprenentatge per treballar donant suport a la recerca del CUV en els cribratges als escolars de la cohort de salut visual de Terrassa