Descompte en Jornades OPTOACADEMY per a estudiants de màster

Disponible un CUPÓ DESCOMPTE PER ALS ALUMNES DE MÀSTER. A l'utilitzar aquest codi tindreu un 35% de descompte

Disponible un CUPÓ DESCOMPTE PER ALS ALUMNES DE MÀSTER:

• I en el procés d'inscripció, utilitzar el següent CODI DESCOMPTE: ALUMNOSFOOT

• A l'utilitzar aquest codi tindreu un 35% de descompte.

Jornadas control miopía

Primeres jornades presencials després de la pandèmia de OPTOacademy!

El 20 de novembre podrem gaudir de professionals i investigadors nacionals, tots ells experts en optometria i contactologia, els quals tractaran el tema des de diferents angles.

Veurem com la falta de llum solar, durant el confinament ha agreujat aquesta malaltia, tractarem l'ús de les lents de contacte oftàlmiques per al control de miopia, les patologies més freqüents, i l'electrofisiologia de la miopia entre altres coses.

Serà una gran trobada, principalment perquè serà un acte en el qual retrobar amb companys de professió, també suposa el començament de la volta als actes de formació per a òptics i perquè serà una jornada en què es tractaran temes actuals en les mans dels millors experts.

L'acte es realitzarà sota les més estrictes mesures de seguretat i mobilitat, complint amb les mesures vigents i les recomanacions de les autoritats sanitàries. Tindrà lloc en Col·legi Oficial d'Odontòlegs i Estomatòlegs de la Primera Regió de Madrid, la seva durada serà des de les 10 del matí fins a les 19:30 de la nit.

No t'ho perdis!

Coneix tot sobre les jornades! https://optoacademy.com/wp-content/uploads/2021/10/Jornadas-control-miopia.pdf