Notícies del lloc

08/03/2022

El 8 de març la UPC celebra el Dia Internacional de les Dones. Enguany, l'acte institucional UPC se centra en retre homenatge i donar visibilitat a dones UPC, acadèmiques o titulades, que han tingut impacte en la societat. Es convida a la comunitat universitària a sumar-se a l'homenatge.

08/03/2022

50 Dones UPC neix amb l’objectiu institucional de donar visibilitat a dones UPC, acadèmiques o titulades, que han tingut impacte en la societat des de la vessant del compromís social i l’extensió universitària, la docència, la recerca i/o la transferència. És fruit de la col·laboració dels centres docents de la UPC, i neix de la celebració del cinquantenari de la UPC.

08/03/2022

Adaptació GRATUITA de lents de contacte a les nostres clíniques (CUV). Estàs interessat en fer servir lents de contacte? Vols fer servir lentilles per fer activitat esportiva o a l'aire lliure? Saps d'algun amic o familiar, que hi pugui estar interessat? Diga'ls-hi!

22/02/2022

El passat dijous 17 de ferbrer a les 19.00 hores, la Facultat d' Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va lliurar el títol a 76 graduats en Òptica i Optometria així com a 29 titulats del Màster universitari en Optometria i Ciències de la Visió i 13 alumnes del Màster en Optometria i Teràpia Visual de la Fundació Politècnica de Catalunya. L'acte de graduació va ser presidit pel degà de la FOOT, Joan Gispets, i el president del Col·legi Oficial d' Òptics i Òptiques Optometristes de Catalunya, Alfons Bielsa així com per la Vicerrectora de docència i Estudiantat de la UPC i la Sra.Fatiha Nejjari. El padri de la promoció va ser el professor Konrad Psudovs de Flinders Universityin Adelaide (South Australia), que va rebre el premi a l' optometria de l'any 2018. La Sra. Carme Torras, llicenciada en matemàtiques, doctora en informàtica i professora d' investigació a l ' Institut de Robòtica Informàtica Industrial (SIC-UPC) va impartir la conferència" Robòtica assistencial: recerca, ètica i ciència-ficció". El quartet de corda 4x4 va ser qui va amenitzar la vetllada.

14/02/2022

El proper dia 17 de febrer a les 19:00h tindrà lloc l'Acte de Graduació dels alumnes de Grau i Màster de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa. Consulta aquí el programa de l'acte.