EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA AL CENTRE UNIVERSITARI DE LA VISIÓ

Des d’aquest mes de setembre i fins a final d’any, en el Centre Universitari de la Visió (CUV) trobaràs les imatges guanyadores dels concursos fotogràfics que es van fer en motiu de la celebració del Dia Internacional de la Llum, i en els que la FOOT era la organitzadora de l’Acte Central que es va fer a nivell espanyol.

Degut a la pandèmia, la celebració que s’havia de fer el 2020 es va haver d’ajornar, i en el seu lloc es va proposar un primer concurs fotogràfic. Al maig del 2021 finalment es van poder realitzar les activitats programades per aquest Acte Central, i entre elles es va realitzar un nou concurs fotogràfic en el que la llum era la protagonista de les imatges.

Ara, recollim les fotografies premiades en aquests dos concursos, i podeu gaudir d’elles als espais del CUV. Una mostra de com la llum i l’òptica ens ofereixen imatges úniques que els guanyadors en sabut captar de forma excepcional. Us hi esperem!