Visita Institucional de la Fundación Areandina, partner de Colombia, a la Facultat

Avui dilluns 13, a la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa, compten amb la visita institucional d'un partner de Colombia, Fundación Areandina, de qui hem rebut 2 estudiants de mobilitat aquest quadrimestre.

Avui, a la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa, comptem amb la visita institucional d'un partner de Colombia, Fundación Areandina, de qui hem rebut 2 estudiants de mobilitat durant aquest quadrimestre.

Programa d'activitats i reunions:
  • Benvinguda, salutacions i presentacions a càrrec de la Degana de la FOOT (Aurora Torrents).
  • Visita dels espais FOOT i CUV.
  • Reunió de treball amb el Vicedegà de Relacions amb l’Entorn (Joan Carles Ondategui) i la Vicedegana de Relacions Internacionals  (Mireia Pacheco).