SESSIÓ INFORMATIVA DEL MÀSTER UNIVERSITARI I OFICIAL EN OPTOMETRIA I CIÈNCIES DE LA VISIÓ

El proper dimecres 5 de maig a les 15: 00h,sessió informativa online, del MÀSTER universitari i oficial en OPTOMETRIA i CIÈNCIES DE LA VISIÓ (MUOCV)

El proper dimecres 5 de maig a les 15: 00h, oferim una sessió informativa online, per donar a conèixer les característiques del MÀSTER universitari i oficial en OPTOMETRIA i CIÈNCIES DE LA VISIÓ (MUOCV) i tinguis l'oportunitat de fer-nos arribar els teus dubtes i consultes en directe.

La formació de postgrau és una oportunitat i una necessitat per a d'afegir un plus o marcar un punt d'inflexió en la carrera professional.

Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió

Inscripcions: Enviar previament un e-mail (Assumpte: sessió virtual màster dimecres 5 maig) a elisenda.cabot@upc.edu per a que us puguem enviar l'enllaç a la sessió online.