Presentació del nou equip directiu de la Facultat d' Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT)

Donem la Benvinguda al nou Equip Directiu

Amb motiu del nomenament de la nova degana (Prof. Aurora Torrents Gomez) de la Facultat d' Òptica i Optometria (FOOT)  el passat dia 20 de maig, el centre presenta el nou equip directiu.

L'equip està format per les següents persones:

Aurora Torrents Gomez (Degana), Mireia Pacheco Cutillas ( Vicedagana de Relacions Internacionals), José Luís Alvarez Muñoz (Vicedegà Cap d' Estudis), Núria Vila Vidal (Vicedegana de Qualitat i Economia), Joan Carles Ondategui Parra (Vicedegà de Relacions amb l'entorn), Eulalia Sánchez Herreri (vicedegana de Comunicació i Compromís Social), Xavier Molinero Albareda (Secretari Acadèmic), Imma Gorgori Ramon (Cap de la Unitat Transversal de Gestió d' Òptica i Optometria).