Jornada de Portes Obertes del Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió (MUOCV): 6 de maig a les 21:00h

Amplieu els vostres Horitzons Professionals amb el Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió (MUOCV). Es tracta d'una emocionant oportunitat de creixement professional: el Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió ha esta dissenyat específicament per a professionals com vostè, aquest programa ofereix una ruta cap a l'excel·lència en l'exercici de la professió d'Òptic-Optometrista.

El MUOCV no només afegeix valor al seu exercici professional, sinó que també ofereix l'oportunitat d'ampliar els seus coneixements i habilitats per a una major especialització clínica i capacitació per a la recerca. El nostre equip docent, compost majoritàriament per doctors graduats tant a universitats estrangeres com espanyoles, així com amb una àmplia experiència clínica, està dedicat a guiar-lo en el camí cap a l'èxit.

Un cop completat, el Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió no només us obrirà les portes a una àmplia gamma de sortides professionals, inclosa l'oportunitat d'avançar cap a un Doctorat o una carrera acadèmica, sinó que també el prepararà per a rols destacats a :

• Centres sanitaris públics i privats.
  • Clíniques o consultes d'Oftalmologia.
  • Gabinets Optomètrics Especialitzats.
  • Serveis professionals en empreses de lents de contacte, instrumentació i lents oftàlmiques.

Aquest Màster ofereix una combinació única de formació clínica, acadèmica, i iniciació a la investigació, amb el suport de la col·laboració activa del nostre cos docent en línies de recerca del Departament d'Òptica i Optometria.

No perdeu l'oportunitat d'elevar la vostra carrera al proper nivell amb el Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió. Per obtenir més informació sobre  el programa i com inscriure's, us convidem a posar-vos en contacte amb nosaltres.

Aprofiteu aquesta oportunitat per avançar en la vostra trajectòria professional i contribuir significativament al camp de l'Optometria i Ciències de la Visió.

ACCÉS A LA JORNADA DE PORTES OBERTES(On-line)

dia 6/5/24 a les 21:00

MUOCV Curso 24-25
Dilluns, 6 de maig · 9:00-10:00pm