Vés al contingut (premeu Retorn)

El model d'aprenentatge servei del CUV és notícia

El model d'aprenentatge servei del CUV és notícia

Cada any, estudiants de la FOOT supervisats pel seu professorat atenen més de 2.000 persones derivades pels Serveis Socials de 65 ajuntaments i entitats socials d’arreu de Catalunya. Quan el pacient ho necessita, li proporcionem un sistema de compensació (habitualment ulleres), gràcies a la col·laboració desinteressada d'empreses del sector.

El Centre Universitari de la Visió (CUV) és la clínica de la Facultat d’Òptica i Optometria (FOOT), on els alumnes hi fan les pràctiques clíniques i posen a prova tots els coneixements que han adquirit al llarg del seus estudis seguint un model d’aprenentatge i servei pioner a Europa.