T'apuntes al Màster?

Aquest màster significarà un canvi de rumb en la teva professió que pot canviar les perspectives laborals! Preinscripció oberta fins al 15 de juliol de 2021.

En aquests moments de crisi cal considerar la formació com una oportunitat d'afegir un plus o de donar un gir a la teva carrera profesional.

El Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió està dissenyat pensant en aquells òptics optometristes que volen ampliar els seus coneixements, per a una major especialització clínica i investigadora.

• El MUOCV és un títol oficial amb reconeixement acadèmic nacional i internacional que dona accés a estudis de doctorat
  • Presencialitat: 2-3 matins a la setmana
  • Durada: 1 curs acadèmic (60 ECTS): 2-3 matins/setmana fins al febrer i 2 matins/setmana de febrer a juny, encara que sempre es pot adaptar a via lenta (fins a 2 anys).
  • Idioma: castellà
  • Accés directe al Màster, tant amb el Diploma com amb el Grau en Òptic i Optometria.
  • Opció de realitzar pràctiques externes a centres oftalmològics de reconegut prestigi o al propi Centre Universitari de la Visió (CUV).

T'apuntes al Màster? Aquí trobaràs més informació.

Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió

El Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió està dissenyat pensant en els òptics-optometristas que volen ampliar habilitats i coneixements per a una major especialització clínica i capacitació cap la investigació. Al mateix temps, permet millorar les competències professionals per assolir més perspectives laborals.

Característiques

• Títol oficial amb reconeixement acadèmic nacional i internacional.
  • Dóna accés a estudis de doctorat. Imprescindible per a la carrera acadèmica.
  • Professorat amb àmplia experiència professional i docent.
  • Durada: un curs acadèmic (60 ECTS). Via lenta: fins a dos anys.
  • Presencialitat: 2-3 matins / setmana
  • Idioma: castellà

Preinscripció
Preinscripció oberta fins al 15 de juliol de 2021.

Si tens qualsevol dubte contacta amb info.foot@upc.edu

Aquest màster significarà un canvi de rumb en la teva professió que pot canviar les perspectives laborals!