REPRESA DE LES ACTIVITATS

En aquest nou any i a la tornada a l’activitat acadèmica, reprenem les activitats tenint present la situació sanitària actual

La pandèmia i l’evolució de les dades del sistema sanitari sovint ens obliguen a fer canvis de plans de forma sobtada, però de moment, per a l’activitat acadèmica a la FOOT, tenim previst:
GOO 2020
Les classes pràctiques seran presencials.
Pel què fa a les classes de teoria:
Per primer curs, el dimecres seran on line, donat que aquest dia no es combinen amb sessions de pràctiques i, per tant, evitem presencialitat i desplaçaments. La resta de classes de primer i totes les de segon seran presencials, excepte si el professor està confinat, que aleshores seran online i els estudiants tindran a la FOOT una aula habilitada per seguir-la. En aquest cas, el conserge prepararà l’aula i una dels estudiants es connectarà al MEET que el professor haurà compartit a ATENEA.
Si alguna assignatura té previst un acte d’avaluació en l'horari de teoria haurà d’evitar el dimecres i haurà de preveure una alternativa pels estudiants que no puguin ser-hi per estar malalts o en situació de confinament.
Exàmens GOO 2009 i GOO 2020
Estan previstos de forma presencial, però es recomana als professors que al dissenyar-los prevegin la possibilitat d'haver de fer-los online en cas que rebem instruccions en aquest sentit. Els professors també han de preveure un examen online pels estudiants malalts o confinats o bé presencial en una altra data.
MUOCV
Es manté la previsió de que tant les classes de teoria com les de pràctiques es realitzin en format presencial.
Respecte als exàmens, al igual que en el cas del GOO, es recomana als professors que al dissenyar-los prevegin la possibilitat d'haver de fer-los online en cas que rebem instruccions en aquest sentit. Els professors també han de preveure un examen online pels estudiants malalts o confinats o bé presencial en una altra data.
Els estudiants que no pugin assistir a algun acte d’avaluació per estar malalts o confinats, caldrà que ho comuniquin al professor, però també a covid.foot@upc.edu, i serà necessària l’acreditació corresponent en forma de baixa mèdica o de resultat del test positiu de “La meva Salut”, cal fer-se la prova a una de les farmàcies del llistat  Recordeu que els contactes estrets amb pauta de vacunació completa asimptomàtics no cal que facin confinament, mentre que la resta, vacunats simptomàtics o no vacunats cal que facin un confinament de set dies, podeu veure’n detalls a l’enllaç.
Recordeu que és important que ens comuniqueu la vostra situació de malaltia o confinament, encara que estiguem en període sense activitat acadèmica. Gràcies.

Si hi ha qualsevol canvi us n’informarem puntualment.