Presentació d’UPCArts adreçada a estudiants

Dijous 11 de novembre a les 18h tindrà lloc la presentació d’UPCArts adreçada als estudiants.L'acte tindrà lloc a la sala gran del Teatre Lliure de Montjuïc, amb la presència del rector Daniel Crespo

Dijous 11 de novembre a les 18h tindrà lloc la presentació d’UPCArts adreçada als estudiants.L'acte tindrà lloc a la sala gran del Teatre Lliure de Montjuïc, amb la presència del rector Daniel Crespo. Després de la presentació podrem veure l’obra “Aquell dia tèrbol que vaig sortir d'un cinema de l'Eixample i vaig decidir convertir-me en un om” d’Eleonora Herder, una obra especialment pensada per a públic jove.

Hi ha 5 entrades d’estudiants per a cada centre.

Interessats poseu-vos en contacte amb luisa.quevedo@upc.edu abans del proper dia 20 d'octubre.