Període de preinscripció - Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió

Sessió informativa online 29 de gener a les 9.00pm. El termini de preinscripció finalitza el 6 de febrer de 2024

Sessió informativa online 29 de gener a les 9.00pm

Enllaç meet: https://meet.google.com/zrx-tzwi-bff

L'optometria progressa conjuntament amb disciplines que li són afins, com ara l'òptica, l'oftalmologia, la farmacologia o la neurociència. Per això, les i els òptics optometristes necessiten rebre una formació multidisciplinària que els permeti comprendre els avenços de la professió per poder aplicar les noves tècniques, instrumentació, protocols i adaptar-se a les que vindran, en benefici dels seus pacients – clients.

El Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió (MUOCV) de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) forma òptics i òptiques optometristes que liderin la pràctica clínica i la generació de coneixements.

PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ OBERT - MÀSTER UNIVERSITARI EN OPTOMETRIA I CIÈNCIES DE LA VISIÓ

Díptic Màster en Optmetría i Ciències de la Visió - NOU Pla 2022

Vídeo Presentació Màster Universitari en Optometria i Ciències de la Visió

Informació sobre el procés de preinscripció i matricula als màsters UPC