Gran Èxit de Participació a les Revisions Visuals de la Plaça Vella de Terrassa

El passat dijous i en motiu de la celebració del Dia Mundial de la Visió les carpes de la Plaça Vella de la Ciutat de Terrassa s' omplen de ciutadans per fer revisions de la vista de manera gratuïta.

El Centre Universitari de la Visió (CUV) i la Facultat d' Òptica i Optometria de la UPC a Terrassa  va celebrar ell Dia Mundial de la Visió. L'’obertura de carpes a la plaça Vella per fer revisions de la vista de manera gratuïta als terrassencs va tenir gran èxit de participació.

Podeu  accedir a la notícia del Diari de Terrassa en format digital aquí.

També podeu accedir a la noticia publicada pel Diari de Terrassa en format pdf

Durant l' obertura de les carpes també vàrem poder comptar amb la participació del Sr. Josep Forn, Regidor d' Economia Social i Innovació, Universitats, Turisme i Projectes audiovisuals, així com de la Sra. Mònica Polo, Regidora d'Accessibilitat, Salut, Capacitats diverses i Gent Gran.

El Sr. Josep Forn amb la Sra. Núria Tomás (directora del Centre Universitari de la Visió)

La Sra. Mónica Polo amb la Sra. Núria Tomás (directora del Centre Universitari de la Visió)