Defensa Tesi Doctoral d'en Joan Pérez Corral

Lectura Tesi Doctoral d'en Joan Pérez Corral "Caracterización de la regresión diurna en ortoqueratología" dimarts dia 9 a les 12:00h a la sala d'audicions de la FOOT.

• El tribunal estarà format pels Drs. David Andréu,  Dra. Laura Batres i Dr. Joan Gispets.

• Els directors de la tesi han sigut els Drs. Genís Cardona  (UPC) i Dr. David Piñero (Universitat Alicante).

Tema de la tesi: "Fa 59 anys des de que va aparèxer la primera publicació científica en la que es cita l'ortoqueratologia, tractament que consisteix en l'adaptació i ús d'unes lents, actualment només mentre es dorm, per gaudir d'una bona visió durant el dia, sense la necessitat de fer servir ulleres o lents de contacte. Però encara avui en dia hi ha aspectes relacionats amb la pràctica clínica per resoldre.  La tesi del doctorando Juan Enrique Pérez Corral investiga per una banda en com afecta aquest tractament a curt i mitjà terme en diversos paràmetres corneals i visuals al llarg del dia, i per altra si els resultats del tractament poden ser previsibles a partir de paràmetres relacionats amb la biomecànica cornial".

Segueix-la online aquí:

Tesi Doctoral Juan Enrique Pérez Corral
Dimarts, 9 de novembre · 12pm
Enllaç a la videotrucada: https://meet.google.com/ubd-tgvb-mps

Prof. Joan Pérez

Diplomat en Òptica i Màster en Optometria i Ciències de la Visió, realitza la seva activitat docent com a professor associat de la FOOT en assignatures relacionades amb la contactologia en general i amb l' Ortoqueratologia i el Control de la Miopia en particular, al Grau en Òptica i Optometria  i al Màster en Optometria i Ciències de la Visió.

Compagina la docència  amb l'activitat clínica al Centre Universitari de la Visió (CUV), com a coordinador de la Unitat d'Adaptació de Lents de Contacte (UALC) i com a responsable del Departament de Contactologia Avançada del centre oftalmologic Innova Ocular ICO Barcelona, a on també passa consulta.

És Fellow de l'Acadèmia Internacional d'Ortoqueratologia i Control de Miopia, membre de diferents associacions internacionals relacionades amb la contactologia (IAOMC, EurOk, IACLE), ponent habitual en congressos nacionals i internacionals, i actualment realitzant la seva tesis doctoral en el camp de l'Ortoqueratologia i la biomecànica corneal.