Celebrem el Dia Internacional de la LLum!

Del dia 12 al 15 de maig a des de la Faculat d' Òptica i Optometria celebrem El Dia Internacional de la LLum, decretat per la UNESCO amb l'objectiu de conéixer la importància dels avenços i aportacions de la llum pel desenvolupament de tots els àmbits de la vida dels éssers humans.

Ep! Ja saps que Terrassa serà ben lluminosa d'aquí a uns dies?

Del 12 al 15 de maig, la ciutat de Terrassa serà la seu de la 3a Edició de l'Acte Central a Espanya del Dia Internacional de la Llum.

Des de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa, de la Universitat Politècnica de Catalunya, i l'Ajuntament de Terrassa estem preparant un seguit d'activitats per commemorar aquest dia especial proclamat per la UNESCO.

La llum intervé en processos tan propers a nosaltres com la visió, però també fa realitat el desenvolupament de noves tecnologies en nombrosos camps: la salut, l'educació, les comunicacions, la cultura, l'energia, i molt més! Miris on miris, facis el que facis, trobaràs que allò que veus, o les teves accions, tenen lligams amb la llum i les tecnologies basades en la llum.

Vols conèixer totes les possibilitats que ens ofereix la llum?... Participa de les activitats que hem preparat!

Tota la informació en aquest programa.

Dia internacional de la llum 2021 carrusel