Notícies del lloc

03/12/2021

Consulta el programa amb motiu del 25 de Novembre, Dia Internacional per a l'eradicació de la violència contra les dones i fes front a les diverses formes de violència per aconseguir que la universitat sigui un entorn segur i respectuós per a totes les persones.

03/12/2021

La UPC i Indo Optical han signat un conveni per reforçar la col·laboració en els camps de la formació, la recerca i la transferència de tecnologia en l’àmbit de l’Òptica i l’Optometria, i per incorporar l’empresa com a membre del patronat de la Facultat d’Òptica i Optometria (FOOT). En aquest marc, es convocaran els Premis Indo-UPC de recerca jove en optometria.

03/12/2021

Carme Torras, cap del grup de recerca en percepció i manipulació de l'Institut de Robòtica i Informàtica Industrials del CSIC i la UPC, és un dels quatre Premis Nacionals de recerca, atorgats pel govern de la Generalitat i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI).

03/12/2021

Dijous 11 de novembre a les 18h tindrà lloc la presentació d’UPCArts adreçada als estudiants.L'acte tindrà lloc a la sala gran del Teatre Lliure de Montjuïc, amb la presència del rector Daniel Crespo