Notícies del lloc

23/05/2022

El 20 de maig ha tingut lloc l'acte de presa de possessió de la professora Aurora Torrents Gómez com a degana de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la UPC. Pren el relleu a Joan Gispets, després d’haver estat elegida en els comicis a degà o degana efectuats del 9 al 12 de maig, per urna electrònica, en els quals ha estat candidata única.

03/05/2022

La FOOT participa al Congrés OPTOM 22, l'esdeveniment científic-professional més important del sector de l'Optometria en l'àmbit nacional i internacional.

03/05/2022

Una delegació de la FOOT, encapçalada pel degà Joan Gispets, ha visitat la fira Expoóptica, celebrada a Madrid de l’1 al 3 d’abril.

03/05/2022

La UPC inicia avui, 2 de maig, i fins al 15 de juliol, la campanya ‘Dona el teu mòbil a la ciència’ per recollir telèfons mòbils vells de la comunitat universitària. Els telèfons es recolliran en els punts habilitats a les consergeries dels centres docents i a les biblioteques, i es destinaran al projecte de recerca Biometallum, impulsat pel grup de recerca BIOGAP.

03/05/2022

Amb motiu de la setmana cultural al Campus de Terrassa – UPC, el dijous 5 de maig, es suspenen les classes de 12 a 17h i UPC Arts i la FOOT organitzem una festa de primavera, al pati de la facultat.