Notícies del lloc

10/01/2024

La degana de la Facultat d' Òptica i Optometria de Terrassa, Aurora Torrents, ha estat reconeguda com a personatge de Terrassa 2023 per part del Diari de Terrassa. Amb aquest gest el Diari de Terrassa vol reconèixer la contribució de 24 persones que han contribuit a millorar la ciutat, a consolidar el seu prestigi i enfortir l’orgull de pertinença.

21/07/2023

Convocatòria d’ajuts per a startups i projectes emprenedors promoguts per estudiants i/o recent titulats/des UPC.

26/05/2023

El Departament d'Òptica i Optometria juntament amb el Programa de Doctorat en Enginyeria Òptica ha organitzat una jornada de recerca amb l'objectiu d'exposar la recerca que es fa al departament

26/05/2023

Núria Tomás, professora i investigadora de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la UPC, i Alba Galdón, doctoranda de la Facultat, són les protagonistes del nou capítol de la sèrie de divulgació científica ‘Algorrritmes UPC’. Un episodi dedicat a la importància de la visió i a les diferents iniciatives que es duen a terme des de la FOOT, com ara el programa Mirades solidàries, amb què faciliten serveis de salut visual a persones en situació de vulnerabilitat.

13/04/2023

Article del Professor de la Facultat d' Òptica i Optometria, Genís Cardona, publicat al diari de Terrassa